25 април 2009

Паркирал си като ИДИОТ


Харесва ми тази инициатива на сайта www.kato-idiot.com, защото и на мен ми се е случвало да къртя странични огледала или да изправям чистачките на паркиралия като ИДИОТ собственик на автомобил.
За съжаление ние сами сме си виновни поради много причини - всеки сульо и пульо с 2000 лева отгоре решава да си купи автомобил-трошка и да увеличи напрегнатия трафик в града, хората от малките градове виждат в притежанието на един такъв ефффтин автомобил "голямата работа", и ниския коефициент на голяма част от българите, както и тотално унищожената култура и възпитание, довежда до създаването на такива леко тип "хулигански" граждански инициативи - да залепиш върху колата една такава лепенка.
Предложението ми към инициаторите е да отпечатват лепенките върху друг материал, който трудно се отлепва - както винетките. Не съм си поръчвал такива стикери, но ми направи впечатление че поръчката на 20 броя струва 10 лева, или по 50 стотинки парчето, няма как - безплатен обяд няма, но този ценоразпис навява мисълта ми за комерсиален смисъл на кампанията без да се носи отговорност - друго си е някой друг да лепне стикера и ако го хванат случайно - бой,бой,бой!!! Коментарът ми е в сайта да се публикуват снимки на залепени стикери върху идиотските автомобили!

Иначе "евала" на инициаторите!


1 коментар:

  1. Инициативата е добра.
    Преди 30г.бях в Италия-там слагаха надпидси "Не ме удряй,още не съм я изплатил","Бебето е отзад","Измии ме","С газова бомба съм" и т.н....Сега и у нас се срещат-"Бебе в колата"/естественно на англ.ез.за да се знае,че бебето е от чужденец-не Е от българин/...
    Но си мисля,че по-голяма полза ще има цялото ниобщество,ако паркиралите върху тротоарите бъдат заснимани и солено глобявани.
    В края на крайщата всички ние сме ги постройли!Защо трябва да се възползват от удоволствието да ги разрушават единственно притежетелите на мпс.И с нескрита надменност и злорада ехидност да ни се присмиват-На всички нас-болни и сакати,бремени и майки с деца,възрастни и стари хора,изнурени от работа българи,как заобикаляме скъпите им "баракуди",който след някоя и друга година ще отидат за скраб и претопяване...,а тротоари пак ще има...

    ОтговорИзтриване